Regulamin

ośrodka Piaski Morza

  1. Niniejszy Regulamin obowiązuje wszystkich Gości przebywających na terenie ośrodka Piaski Morza.
  2. Warunkiem pełnej rezerwacji jest wpłacenie zadatku w wysokości 30% wartości pobytu w terminie 2 dni od daty telefonicznej rezerwacji. Resztę należności za pobyt pobieramy w dniu przyjazdu.
  3. W przypadku braku wpłaty rezerwację uznaje się za nieważną. W przypadku rezygnacji z rezerwacji zadatek nie podlega zwrotowi. W przypadku skrócenia pobytu, pozostała kwota za pobyt nie zostanie zwrócona.
  4. Wpłata zadatku oznacza akceptację regulaminu.
  5. Dokonując rezerwacji Gość wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu realizacji rezerwacji i dopełnienia obowiązku meldunkowego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych.
  6. Doba pobytowa rozpoczyna się o godzinie 16.00 a kończy o godzinie 10.00 w dniu wyjazdu. O chęci wcześniejszego przyjazdu prosimy poinformować wcześniej. Późniejsze opuszczenie domku w dniu wyjazdu będzie dodatkowo płatne tj. 50 zł za każdą rozpoczętą godzinę.
  7. Cisza nocna obowiązuje w godzinach 22:00 – 7:00. Osoby odwiedzające mogą przebywać na terenie ośrodka do godziny 22:00
  8. Każdy domek ma zapewnione jedno bezpłatnie jedno miejsce parkingowe.
  9. Goście w czasie zakwaterowania są zobowiązani do sprawdzenia stanu domku i jego wyposażenia. Wszelkie uwagi dotyczące uszkodzeń, zniszczeń lub braków należy zgłaszać Obsłudze. Brak uwag ze strony Gości w ciągu 30 min. od otrzymania klucza oznacza, że nie mają oni zastrzeżeń co do domku, jego stanu oraz wyposażenia ilościowego i jakościowego.
  10. W dniu przyjazdu pobierana jest kaucja w wysokości 200 zł na ewentualne szkody. Jeśli w dniu wyjazdu obsługa ośrodka nie stwierdzi szkód kaucja jest zwracana. Goście są odpowiedzialni finansowo za szkody powstałe w domkach w trakcie trwania ich pobytu oraz wyrażają zgodę, aby naprawy zniszczeń, usunięcie usterek i uzupełnienie braków w wyposażeniu wykonane zostały na ich koszt. Dlatego w czasie wymeldowania po sprawdzeniu domku z otrzymanego depozytu pieniężnego zostaną pokryte ewentualne stwierdzone straty.
  11. Ośrodek nie ponosi odpowiedzialności za przedmioty wartościowe pozostawione w apartamentach oraz mienie np. parkujące samochody.
  12. W domkach zabrania się palenia papierosów, smażenia ryb używania sprzętów elektrycznych typu grill, grzejnik nie będących na wyposażeniu domku.
  13. Dzieci i młodzież do 18 roku życia mogą przebywać na terenie ośrodka tylko pod opieką rodziców lub dorosłych opiekunów. Dzieci mogą korzystać z placu zabaw tylko pod opieką rodziców lub opiekunów. Zabraniamy korzystania z placu zabaw w sposób do którego nie jest on przeznaczony np. Wchodzenie na zadaszone części lub “wspinanie się” po elementach nie do tego przeznaczonych.
  14. Na terenie ośrodka znajduje się niewielki staw, w którym obowiązuje całkowity zakaz kąpieli oraz przechodzenie przez jego ogrodzenie. Złamanie tego zakazu skutkuje natychmiastowym wydaleniem z ośrodka bez zwrotu opłaty pobytowej.
  15. Akceptujemy pobyt małych zwierząt. Zwierzęta powinny mieć aktualną książeczkę zdrowia (szczepień), nie wolno zostawiać zwierząt samych w domkach. Przebywanie piesków na terenie ośrodka wyłącznie na smyczy pod opieką właściciela.
  16. W sytuacji, gdy Goście rażąco naruszą spokój i/lub dobra sąsiadów oraz nie stosują się do regulaminu Ośrodka i powszechnie znanych norm współżycia międzyludzkiego Ośrodek zastrzega sobie prawo do natychmiastowego wypowiedzenia Gościom pobytu/umowy, a pobrana opłata nie jest zwracana
  17. Podczas wymeldowania Goście zobowiązani są do pozostawienia domków w stanie zastanym tzn. opróżniony kosz na śmieci, umyte naczynia, pusta lodówka itd.
  18. Przekazanie domku w dniu wyjazdu odbywa się w obecności personelu ośrodka.
  19. Za zgubienie klucza lub karty do bramy pobieramy opłatę w wysokości 100 zł
  20. Obiekt jest monitorowany.